Drinkontbijt Tropisch fruit

Wat heb je nodig voor 1 persoon?

Zo maak je het

  1. Doe alle ingrediënten in een blender of keukenmachine en blend tot een glad geheel.
  2. Voeg eventueel een beetje extra water toe, mocht je het te dik vinden.

Tip: Met het fruit kan je eindeloos variëren en in plaats van brinta kan je ook havermout gebruiken. Wel zouden wij maar 20 gram in plaats van 50 gram granen gebruiken als je wilt afvallen. In plaats van plantaardige kokos yoghurt kan je ook elke andere magere zuivel gebruiken. Een perfect ontbijt als je haast hebt, of wanneer je moeite hebt om elke dag voldoende fruit te eten. Zo start je de dag direct goed en snel met 2 stuks fruit.

Voedingswaarde

Energie  406kcal
Eiwit  12,9 gram
Koolhydraten  72,5 gram
Vet 6,2 gram
Vezels 10,4 gram
Zout 0,2 gram

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

De groepsbijeenkomsten van 15 november 2021 tot en met 3 december 2021 zijn via Zoom

Helaas zijn de besmettingsaantallen flink toegenomen en er wordt door de overheid opgeroepen om te doen wat binnen de mogelijkheden past. Daarom zullen op advies van het RIVM de groepsbijeenkomsten van het CooL programma via Zoom plaatsvinden. De link voor Zoom vind je in het menu van deze site of door hier te klikken.

Alvast bedankt voor je begrip.