Problemen met inloggen

Soms lukt het niet om in te loggen. Dit heeft verschillende oorzaken. Je kunt ze vaak zelf oplossen. Om in te kunnen loggen heb je een gebruikersnaam of e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord nodig. Het e-mailadres wat wij gebruiken is het door jou opgegeven e-mailadres tijdens het invullen van het aanmeldformulier. Jouw gebruikersnaam heb je per mail van ons ontvangen.

Ik krijg de melding ‘Inloggegevens onjuist’

  • Misschien probeer je in te loggen met een ander e-mailadres dan bij ons bekend is. Je kan alleen inloggen met het e-mailadres die je hebt ingevuld toen jij je aanmeldde.
  • Inloggegevens, dus je gebruikersnaam, e-mail en wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig. Heb je dus hoofdletters of speciale tekens gebruikt in je wachtwoord, gebruik deze dan ook bij het inloggen. Zorg ervoor dat de toets ‘Caps Lock’ uitstaat.

 

Check je browser

  • Een aantal browsers (zoals Chrome) gebruiken ‘Auto aanvullen’. De browser onthoudt velden die je eerder in formulieren hebt ingevuld en vult deze automatisch in. Gebruik deze functie niet. Vul altijd zelf je e-mailadres en wachtwoord in. Zodra je dat doet, zie je automatisch de optie ‘automatisch aanvullen uitschakelen’ .
  • Als je browser geen cookies toelaat, kan het zijn dat inloggen niet lukt. Kijk dus of je browser cookies toelaat. Kijk dan op website van je browser hoe je je browser zo instelt dat deze cookies toelaat:

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt dan een mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 

Ik ben mijn e-mailadres vergeten

Kom je zelf niet op het juiste e-mailadres? Kijk dan in je e-mailbox en zoek naar mailtjes die je van ons ontvangen hebt. Het e-mailadres waar je onze mailtjes op hebt ontvangen is het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Vraag om hulp

Kom je er niet uit?  Vraag dan iemand in je omgeving of hij of zij met je mee kan kijken en je kan helpen.

 

Ik heb een ander probleem

Komen jij en je naasten er niet uit?  Neem dan contact met ons op. Stuur ook een screenshot mee van de foutmelding die je krijgt.

Ik heb vakantie, daarom is van 19 juli tot en met 18 augustus de praktijk gesloten

Het is van 19 juli tot en met 18 augustus dus niet mogelijk om een afspraak in te plannen.

Groet,
Simone